جملات غمگین و رمانتیک جدید اسفندماه
وبلاگ تفریحی،سرگرمی جنوبی
عـکس،فیلم،موسیقی،آپدیت نود32،اس ام اس،شعر،ورزشی،و...

جملات غمگین و رمانتیک جدید اسفندماه


اگه عاشقت نبودم ، پا نمی داد این ترانه
بی خیال بد بیاری ، زنده باد این عاشقانه . . .
::
::
یکی بود که اونم رفت . . .
کاش از اول غیر از خدا هیچکس نبود !

::
::

این روزها خیلی چیزها دست من نیست !
مثلا دستهایت . . . !
::

جمله های کینه دار عاشقانه
::
من هم مثل خیلی از عاشق ها از تو یادگاری دارم ولی یادگاری من با بقیه فرق داره ؛ یادگاری من از تو سینه ای پر از درده !

::
::

باز یا بسته . . .
چه فرق می کند ؟
پنجره ؛ زخم ِ همیشگی ِ دیوار است . . .
::
::
عمریست غم و درد نشانم داده / در آتش سینه اش امانم داده
رنجور ترین درخت باغش هستم / هر بار مرا دیده تکانم داده
::
::
قلبم درد میگیرد و من لبخند میزنم !
یادگــــــار توست . . .
::
::
خوشحالم !
آنقدر که نمی‌ دانم کدام یک از دردهایم را فراموش کرده‌ام . . . !
::
::
من نمی دانم چرا هر کسی را صدا کردم !
هرکس را دوست داشتم !
ناگهان در خم کوچه گم شد . . .
::
::
ﺑﮕﻮ ﭼﻪ ﻣﺨﺪﺭﯼ ﺑﻮﺩ ﺩﺭ بودنت ﮐﻪ ﺍﯾﻨﻬﻤﻪ ﻧﺒﻮﺩﻧﺖ ﺭﺍ ﺩﺭﺩ ﻣﯿﮑﺸﻢ ؟
::
::
چقدر تلخ است بعد از سال ها انتظار ، نیمه گم شده ات را کامل بیابی . . .
::

اس ام اس دلتنگ بودن برای دوست
::
صندوق صدقات نیست دل من که گاهی سکه ای محبت در آن بیاندازی و پیش خدای دلت فخر بفروشی که مستحقی را شاد کرده ای . . .
::
::
از یه جایی به بعد آدم دیگه دوست نداره همه چی درست بشه !
دوست داره همه چی تموم بشه . . .
::
::
حالم توپ است . . . حالِ همان توپی را دارم که افتاده در خانه همسایه ای که تهدید کرده اگر بار دیگر بیافتد با کارد ، پنجرش میکنم . . .
::
::
ما که رفتیم حالا تو میمونی و عشق جدید
میدونم چند روز دیگه میشنوم جدا شدید
::
::
هنوز همسوار مرکب خیال من تویی / هنوز هم یگانه شاهکار این قلم تویی
هرآن به یاد تو ، به مدح عشق می رسم / و باز شرح هرنگاه عاشقانه ام تویی . . .
::

جمله های غمگین رمانتیک
::
دیوانه نیستم !
دوستت دارم ، باورم کن . . .
زیباست ، لحظه های ِ خوش ِ دوست داشتن ِ کسی که ، حتّی نیست !
::
::
این دلی که شکستی مال من نبود
خیلی وقت پیش تقدیم به تو شد.خوشحالم چون حالا میتونم جای دل سنگ بذارم تو سینه
::
::
عشق ، آرام ترین شکل خودکشی ست . . .
::
::
دوست خوب مثِ خطِ سِفیده وسطِ جاده ست
تکه تکه میشه ، ولی بازَم پا به پات میاد !
::

جمله های غمگین عاشقانه
::
امشب کم توقع شده ام ، آرزویم کوچک و کم حرف است ، هیچ نمیخواهم جز ” تو ” . . .

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط حمزه
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 80
بازدید دیروز : 75
بازدید هفته : 368
بازدید ماه : 358
بازدید کل : 394526
تعداد مطالب : 510
تعداد نظرات : 163
تعداد آنلاین : 1